Ha tetszik: +1 like

Ulrik blogja

Friss topikok

  • ulrik: @iramszarvas: Még nem. Bélától (és általa Olivértől) kértem tanácsot, véleményt. Túlterhelést diag... (2012.12.15. 23:36) Talpalatnyi föld
  • Raиdoм_: A sár nagyon idegesítő tud lenni és rengeteget kivesz az emberből. Én minden logikát nélkülözve sá... (2012.12.03. 16:22) Havasan a legjobb
  • pannonfunk: @ulrik: :) (2012.10.26. 11:11) Külvárosi kávézó
  • ulrik: @Taxina: dede! :) Amikor ezt a posztot írtam, még nem tudtam, hogy nem szereti. Most - bár nehezen... (2012.10.10. 11:38) A futás nem csak játék

Címkék

árpád-kilátó (1) budai-vár (1) citadella (1) eb (1) erdő (1) eső (1) futás (3) futas (5) gondolat (3) hegy (5) kávé (1) kékes (1) kezdetek (1) szentendre (1) szív (2) vers (1) Címkefelhő

Beható vizsgálat (01.10.)

2013.06.06. 10:00 ulrik

szek_1357919700.jpg_450x441

Hajónapló, 4. nap (2013.01.10.)

Hmmm, kicsit félve mentem ma be a kórházba, ugyanis az urológia volt soron. Elvileg sima, egyszerű vizsgálat... Ahogy várakoztam, felmerült bennem, hogy talán - ha már itt vagyok - célszerű lenne a prosztatavizsgálaton is túlesni. De hamar elhessegettem ezt a bizarr gondolatot, hogy nincs az az isten... Aztán amikor megláttam a kengyelt a vizsgálóban, rögtön összeszorult a... és a gyomrom is. Oké, essünk túl az egyszerű vizsgálaton. Nadrág letol, mennyezetbámulás amíg a doki "matat". Majd közli, ha már itt vagyok, akkor megnézné a prosztatát is, hajoljak rá a kengyel-székre és kapaszkodjak... Kedves volt, mert közölte, hogy picit fájni és csípni fog. Szerencsére nem volt időm agyalni, már éreztem is a vazelint, majd pedig... És valóban nem volt kellemes és csípett is. Ott is, ahol nem gondoltam volna. Majd kaptam papírt, amivel a maradék síkosítót letörölhettem. Bevallom rosszabbra számítottam, de cseppet sem volt kellemes. Nagy törést (remélem) nem okoz ez nekem lelkileg...

Azt meséltem, hogy láttam az előbb egy cuki pink futócipőt? Szupcsi lenne abban futizni...

A bejegyzés trackback címe:

https://ulrik.blog.hu/api/trackback/id/tr15012519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása