Ha tetszik: +1 like

Ulrik blogja

Friss topikok

  • ulrik: @iramszarvas: Még nem. Bélától (és általa Olivértől) kértem tanácsot, véleményt. Túlterhelést diag... (2012.12.15. 23:36) Talpalatnyi föld
  • Raиdoм_: A sár nagyon idegesítő tud lenni és rengeteget kivesz az emberből. Én minden logikát nélkülözve sá... (2012.12.03. 16:22) Havasan a legjobb
  • pannonfunk: @ulrik: :) (2012.10.26. 11:11) Külvárosi kávézó
  • ulrik: @Taxina: dede! :) Amikor ezt a posztot írtam, még nem tudtam, hogy nem szereti. Most - bár nehezen... (2012.10.10. 11:38) A futás nem csak játék

Címkék

árpád-kilátó (1) budai-vár (1) citadella (1) eb (1) erdő (1) eső (1) futás (3) futas (5) gondolat (3) hegy (5) kávé (1) kékes (1) kezdetek (1) szentendre (1) szív (2) vers (1) Címkefelhő

Nem mondhatom el senkinek...

2012.10.25. 15:06 ulrik

arpad_1351169625.jpg_800x532

Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek. Vagy valami hasonló érzés szorít itt belül.

Lassan 10 évvel ezelőtt jártam először az Árpád-kilátónál. Ismeretlen terület volt még akkor számomra. Varázslatos és misztikus. Nem egyedül voltam ott, ezért szerelmetes hely maradt számomra. Megleptem. Születésnapjára egy fát kapott, amit együtt ültettünk el a kilátótól néhány száz méterre. Mogyorófát. A neve az lett, hogy Fácska. Ott, a fácska tövében volt az első csók. Szemben, a távolban az Erzsébet-kilátó. Egy friss írtás lehetett, szabad terület. Ezért esett a választásunk erre a részre.

A fán kívül egy üzenőnapló volt még az ajándék, amit a kilátó melletti út egyik titkos zugába rejtettünk el. Bármelyikünk járt is ott, üzenetet hagyott a másik számára. 

Akkor is, amikor a szerelem már elmúlt. Fájdalmas kapocsként maradt meg ez a papírtömb. A hely, a Fácska. Azóta sokszor jártam ott, immár futva is. Mindig könny szökik a szemembe, ahogy az emlékek megrohannak. Nem fáj, nem hiányzik. De mégis kesernyés az íze.

Tavaly már nem volt a kis füzet. Elmentek vele a papírra vésett emlékek is. Neki is fájt (talán). Nem tudom, mi járhatott a fejében, miket érezhetett. Csak azt, hogy én hogyan éltem meg. Ott álltam az emlékkönyv helyén. Apró szilánkok ropogtam a talpam alatt. Finoman nyomták a lábam. Fel nem sebeztek már, de a ropogása azóta is itt van a fülemben.

A szívem maradt ott, az tört szét atomi részecskékre. Csak ülök ott és figyelem, hogy vajon összerakható-e újra, egésszé. Lesz-e valaki, aki így, ezzel együtt...

Azóta ürességet érzek. Néha fellángol valami a szívem helyén, aztán így vagy úgy de hamar meg is szűnik. Nem fáj. Elmúlt. Nem kell többé. De azért bennem maradtak a kérdések. Létezett egyáltalán? Vagy csak én álmodtam egy világot magamnak? Itt fáztam eleget, ezen út kövén. Rá vártam én. Nincs már itt a keze melege.

De már a kilátóban ülök, alattam a város. A téli, tavaszi, nyári és őszi szél is itt kócolja a hajam. A hegy, ez a HEGY az otthonom. 

Olyan mély érzések, amiket nem mondhatok el senkinek, de mégis inkább... elmondom mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ulrik.blog.hu/api/trackback/id/tr494869732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása