Ha tetszik: +1 like

Ulrik blogja

Friss topikok

  • ulrik: @iramszarvas: Még nem. Bélától (és általa Olivértől) kértem tanácsot, véleményt. Túlterhelést diag... (2012.12.15. 23:36) Talpalatnyi föld
  • Raиdoм_: A sár nagyon idegesítő tud lenni és rengeteget kivesz az emberből. Én minden logikát nélkülözve sá... (2012.12.03. 16:22) Havasan a legjobb
  • pannonfunk: @ulrik: :) (2012.10.26. 11:11) Külvárosi kávézó
  • ulrik: @Taxina: dede! :) Amikor ezt a posztot írtam, még nem tudtam, hogy nem szereti. Most - bár nehezen... (2012.10.10. 11:38) A futás nem csak játék

Címkék

árpád-kilátó (1) budai-vár (1) citadella (1) eb (1) erdő (1) eső (1) futás (3) futas (5) gondolat (3) hegy (5) kávé (1) kékes (1) kezdetek (1) szentendre (1) szív (2) vers (1) Címkefelhő

1 hónapja futás nélkül - (01.11.)

2013.06.07. 10:00 ulrik

wasa_1358266071.jpg_500x500

Hajónapló, 5. nap (2013.01.11.)

Ma este BÉF. Immár szervezőjeként és úgy, hogy most sem tudok futni rajta. Frusztráló érzés, de hát ez van :(

Tartom a húsmentes étrendet. Tej, tojás, hal ilyesmi belefér talán. Amikor ránézek egy húsos ételre, megkívánom. De annyira azért nem, hogy elcsábuljak. Kezdem azt érezni, hogy talán el lehet lenni nélküle is, van alternatíva. Valami olyasmi lehet, hogy nem is a hús, hanem a hozzávaló köret, kenyér stb. lehet sok plusz kalória forrása. De most, a gyulladások miatt a csökkentett fehérjebevitel jótékony lehet.

Félretettem a "direkt édességeket": csokoládé, cukor, sütemény stb. Mivel igen édesszájú vagyok, ez nagyon nehéz. Ezért gyümölcsöt, aszalt gyümölcsöt eszek helyette, ha nagyon hiányozna. Bár még csak pár napja figyelek erre külön, eddig nincs gond. Tudom, az aszalt gyümölccsel is vigyázni kell, de biztos jobb, mint az édesség.

Amikről még szintén lemondtam: kenyér/péksütemény. Kenyérpótlóként wasa kenyér. Ebből egy ilyen 230 grammos kitart 1 hétig is. Zöldségekkel is egész jól lehet bánni: paracsicsom, paprika, vegyes saláta. Igyekszem hanyagolni a krumplit is. Inkább rizs, vagy valamilyen zöldségköret.

Aztán még az időpontokra igyekszem figyelni, hogy mikor eszem. Ez a legnehezebb. Esténként borzalmasan éhes tudok lenni. Ilyenkor az segít, ha elfoglalom magam és nem vagyok itthon. Ilyenkor észre sem veszem, elvagyok evés nélkül. Szóval jó eséllyel inkább pszichés jellegű lehet. 

Alap: nem iszok cukros üdítőt. Mondjuk ezt eddig sem nagyon, de mostantól Zéro sincs. Sok volt a koffein, szerintem emiatt is voltak rosszabb éjszakáim. Meg nyilván nem túl egészséges. Most itt figyel az ásványvíz mellettem. Ez is pszichés lehet, ha itt van akkor iszok. Ha nincs előttem, akkor nem figyelek rá.

A tejet is mértékkel kellene. Napi 2-3 deci lecsúszik. Ennyi talán belefér.

Hát, egyelőre itt tartok. Egyébiránt eltökélt vagyok. Meg akarom csinálni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ulrik.blog.hu/api/trackback/id/tr735020057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása