Ha tetszik: +1 like

Ulrik blogja

Friss topikok

  • ulrik: @iramszarvas: Még nem. Bélától (és általa Olivértől) kértem tanácsot, véleményt. Túlterhelést diag... (2012.12.15. 23:36) Talpalatnyi föld
  • Raиdoм_: A sár nagyon idegesítő tud lenni és rengeteget kivesz az emberből. Én minden logikát nélkülözve sá... (2012.12.03. 16:22) Havasan a legjobb
  • pannonfunk: @ulrik: :) (2012.10.26. 11:11) Külvárosi kávézó
  • ulrik: @Taxina: dede! :) Amikor ezt a posztot írtam, még nem tudtam, hogy nem szereti. Most - bár nehezen... (2012.10.10. 11:38) A futás nem csak játék

Címkék

árpád-kilátó (1) budai-vár (1) citadella (1) eb (1) erdő (1) eső (1) futás (3) futas (5) gondolat (3) hegy (5) kávé (1) kékes (1) kezdetek (1) szentendre (1) szív (2) vers (1) Címkefelhő

18 hét a célig (01.27.)

2013.06.23. 10:00 ulrik

18_1359405390.png_380x380

Hajónapló, 21. nap (2013.01.27.)

Még (már csak) 18 hét van a kitűzött célig. Sok dolog változott. A mérleg nyelve ugyan nem sokat változott az elmúlt három hétben, de picit azért megindultak a dolgok lefelé. 2-3 kg-nál járok.

Bár ez nem sok, cseppet sem csüggedek, mert érzem nehéznek a váltást. Húst immár harmadik hete nem eszek, a kenyérfélék is csak a crispy breadre korlátozódnak. Halat heti 1-2 alkalommal eszek. Mostanában picit több tojást csinálok. Talán túl sokat is. Illetve a tejtől nem tudtam még elszakadni. Ez a hét ellenben sok vétkezéssel párosult. Főleg tegnap este, Dettinél sok süteményt ettem. Bár nem tragédia, még jobban oda kell majd figyelnem, mert lazultam. Túlságosan engedékeny lettem magammal.

Az volt az alapelvem, hogy nem szeretnék túlságosan szigorú sem lenni, mert az nehéz. De most talán túlságosan is laza.

Az igazsághoz azért az is hozzátartozik, hogy a héten többször is voltam konditeremben. Egyre inkább megbarátkozom a közeggel, a gépekkel és a súlyokkal. Már jóval kevésbé frusztrál a dolog. Nem érdekel, hogy valaki esetleg kinéz a pocakom, vagy a kis súlyokkal történő bohóckodásaim miatt. Viszont érzem a hatását. Látványra még nem nagyon, tapintásra picit. Persze lehet, hogy csak bele akarom érzeni...

Volt egy órás kardio-edzésem is másfél hónap után. Fekvő szobabringán tekertem egyet. Kereken 800kcal. 5 perc után már kezdtem megijedni, mert igen keménynek tűnt. Nehéz volt, fura volt a magas pulzus. De aztán végülis simán meglett. Utána hátra, mellre, bicepszre is erősítettem.

Belefogtam egy fekvőtámaszos edzéstervbe is. De ezt mondjuk a műtét le is lövi rögtön, 1-2 hétig semmi ilyet nem csinálhatok. A hivatalos papírok szerint 4 hétig semmilyen komoly fizikai tevékenység nem jöhet szóba. No, azt nem bírom ki...

A bejegyzés trackback címe:

https://ulrik.blog.hu/api/trackback/id/tr815050022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása